Iloinen_koodari_etevät

 

 

 

 

 

Etsimme nyt innostunutta ja osaavaa asiakaspalvelupäällikkö johtamaan palvelutuotantoamme.

 

Asiakaspalvelupäällikön pääasiallisiin tehtäviin kuuluu yrityksen päivittäisen palvelutuotannon sujuvuuden varmistaminen sekä IT-tuki toiminnon työnjohtajana ja esimiehenä toimiminen. Työtehtäviin kuuluu lisäksi mm.

  • Tukihenkilöiden ohjaaminen, auttaminen ja koulutus
  • Tiimiesimiehenä toimiminen
  • Asiakaspalveluprosessien ja -ratkaisujen kehittäminen
  • Tikettijonojen priorisointi ja valvonta
  • Asiakaspalautteiden läpikäynti
  • Uusien asiakkuuksien on-boarding

Sinulta löytyy seuraavanlaista osaamista ja kokemusta:

  • Vankka kokemus IT-alasta (vähintään viisi vuotta)
  • Kykyä johtaa asiantuntija tiimiä tarvittavalla vahvuudella
  • Aitoa kiinnostusta liiketoimintaan ja asiakkaiden tarpeiden tunnistamiseen
  • Hallitset asiakaspalveluprosessit ja niiden kehittämisen
  • Oma-aloitteisuutta ja ongelmanratkaisukykyä
  • Proaktiivisuutta
  • Suullista sekä kirjallista suomen ja englannin kielen taitoa
Ymmärrystä tyypillisistä palvelu ratkaisuista kuten:
    • Fyysiset ja virtuaaliset palvelimet
    • Verkkolaitteet kuten wifi-tukiasemat ja palomuurit
    • Virtualisointi
    • Työasemaratkaisut
    • Office 365
    • Varmistusratkaisut
  •  
Ymmärrystä asiakaspalveluratkaisuista kuten:
    •  Tikettijärjestelmistä (Etevällä FreshService)
    • Puhelin- ja chat -ratkaisuista
    • Hyvästä dokumentointitavoista

Kaikkien osaamistoiveiden jälkeen tärkeintä on kuitenkin, että olet innostunut ja hyvä tyyppi, joka nauttii uuden tekemisestä yhdessä samanhenkisen tiimin kanssa.

Etevä tarjoaa kannustavan ja viihtyisän ympäristön oppia ja kehittyä. Meille henkilöstön viihtyminen on ensiarvoisen tärkeää. Toimistollamme Kalasatamassa järjestämme yhteisiä tapahtumia, sekä siellä sinua odottavat myös punttisali, sauna, leffateatteri, sekä mahtavat kollegat!

Liity huippujengiin ja anna taitosi loistaa!"
 
Aloitus sopimuksen mukaan, mutta viimeistään elokuun alussa.

Lähetä hakemuksesi sähköpostitse: rekry@etevat.fi CV:n ja palkkatoiveen 25.6.2020 mennessä otsikolla "
Asiakaspalvelupäällikkö". Paikka täytetään heti sopivan henkilön löytyessä.